2011. december 31., szombat

Boldog új évet!

 


Hát, őszintén azt sem tudom mit mondhatnék most. Nagyon régóta nem írtam és nem is jelentkeztem már a blogon és ezért nagyon szégyelem magam. Nem tudom, hogy egyáltalán van-e még itt valaki akit érdekel a mondandóm, de ha mégis akkor csak annyit szeretnék mondani, vagyis írni, hogy az új év kezdetével én is új erőre kaptam, és annak ellenére, hogy eddig úgy éreztem, hogy semmikép sem megy ez már nekem, most rájöttem, hogy nem véletlenül nyitottam ezt a blogot és szeretek írni, úgyhogy nem hagyom abba, és a napokban már fel is teszem a következő fejezetet. Még egyszer bocsánatot szeretnék kérni mindazoktól akik várták és szerették a történetet, és ezuttal, ha még valaki kiváncsi itt leszek és nem fog eltelni egy fél év anélkül, hogy akár egyetlen sort is írjak. 

Nagyon boldog, sikerekben, egészségben gazdag új évet kivánok mindenkinek!

1 megjegyzés:

  1. Én olvasni fogom továbbra is és kíváncsian várom afolytatást!!:)
    Puszi:Pixy

    VálaszTörlés