2013. január 29., kedd

Új blog+ díj

Sziasztok!

Ezer bocsánat a hosszas késés miatt, de minden igyekezetem ellenére, sehogy sem jött össze a fejezet. Illetve megvan valamennyire, de egyáltalán nem tetszik. Rossz munkát pedig végképp nem akarok kirakni. Valahogy most nincs ihletem ehhez. A történet természetesen szinte teljesen megvan a fejemben, de mikor lapra kéne vetni, akkor nem jönnek úgy a gondolatok, hogy egyáltalán elfogadható legyen az én véleményem szerint.

Azonban most nyitottam egy új blogot, amely már a valós világgal foglalkozik, nincsenek sem vámpírok, sem semmilyen más fantasztikus lények. Ez az új történet Robsten alapjában véve. Remélem meglátogatjátok és elolvassátok az első fejezetet amit máris feltöltöttem. 

Mindkét történetet folytatni szándékozom, csak dátumokat nem ígérek, főként ehhez nem, csak annyit, hogy igyekszem vele. 

Az új blog:


Díj

 Első Díjam :)

Nagyon szépen köszönöm a díjat LilyVolturi-nak :)

1. Ha megkapod a díjat, készíts róla bejegyzést és tedd ki a fent látható képet.
2.Válaszolj őszintén a kérdésekre.
3.Összesen öt személynek küldheted tovább.
4.Ezt egytől-egyig át kell másolnod a lapodra - kivétel a válaszokat.
5. A díjat vissza nem küldheted (Akitől kaptad annak nem adhatod, de te többször is megkaphatod)


Kérdések:

1. Mi a kereszneved? 
Anita, bár nem feltétlenül szeretem, jobban tetszik a Nitus :D

2.Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Sokan. Függ a hangulattól. Képes vagyok még nyugodt lelkiállapotban és boldogan is el-el sírni magam egy-egy olyan dalon ami épp abban a percben valamit megmozgat bennem.

3.Félsz a sötétben? 
Gyerekkoromban rettegtem a sötétségtől. Mindig ameddig elaludtam valamilyen fényforrás kellett legyen. A baj az volt amikor felébredtem éjszaka. Minden hangban, vagy árnyban valamit beleképzeltem. Akkor jött csak igazán a hiszti. Nem voltam valymi kellemes gyerek abban az időben. Mostanra szerencsére kinőttem. :D

4.Szerelmes vagy valakibe?
De még mennyire :D

5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled? 
Hát ha sorolni kezdeném, akkor itt érne a holnap :D Valahogy külön érzékem van ahhoz, hogy gáz helyzetekbe hozzam magam, vagy kerüljek :D

6.Gondoltaban már öltél meg valakit? 
Persze. Azért nem túl gyakran. Inkább a kínzási módokat dolgoznám ki valakiken, de azt szinte napi szinten :D

7.Szerinted a péntek 13-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent?
Lényegében nem történt velem semmi egyetlen péntek 13-án sem, de azért a babona még ott van az emberben, habár nem erre fókuszálom az életem :D

8.Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Habár elég közvetlen kapcsolatban vagyunk, azért vannak olyan dolgok amiket semmikét sem mesélnék el nekik és ők sem hiszem, hogy örülnének, ha tudomást szereznének róla :D

9.Hallgatsz olyan zenét, amit a barátaid előtt szégyellsz?
Nem. Nem igazán érdekel mások véleménye, főként, ha zenéről van szó.

10. Kiskorodban sírtál amikor szurit kaptál? 
Naná :D Igaz, beteges gyerek voltam, úgyhogy sok szurit kaptam gyerekkoromban. De nálam a dili az volt, hogy meddig előkészítették a tűt, meg az egyébb hozzávalókat, én jól kisírtam magam, majd amikor már ténylegesen szúrkáltak csak lazán néztem :D

11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél? 
Személy szerint úgy gondolom, hogy sosem szabad elfelejtsük, hogy honnan is indultunk. Nem igazán szeretnék híres lenni, inkább valami nyugodt életet szeretnék magamnak. Habár, ha hirtelen gazdag lennék, akkor elsősorban itt hagynék csapot-papot és kirándulnék egy jó nagyot. Első cél jelenleg valamilyen rejtett szigetecske lenne :D

12. Szoktál álmodozni?
 Igen, bár nem az álmoknak élek. Inkább azok megvalósítására törekszem.

13. Járnál Chace Crawforddal?
Az meg ki? ... Nem igazán, nem az én típusom.

14. Hány gyereket szeretnél?
Imádom a gyerekeket, úgyhogy min. 2-3

15. Adni vagy kapni jobb?
Adni. Természetesen szeretek kapni is, de semmihez sem fogható az az érzés, ha látod a szeretteid arcán a boldogságot attól amit te adtál nekik. 

16. Titkom
Ha elárulnám az már nem lenne titok :D
 
17. Bakancslista
- elvégezni a licit, jó jegyekkel
- megfelelő egyetemre menjek
- jó állás
- család
- utazások

Akiknek tovább küldöm: 
 
       

1 megjegyzés: